Dear Lord, I'm so GOD DAMN BORED

Det är lite kul att kolla statistiken på denna o-bloggiga blogg. Första inlägget var det 51 sidvisningar på resten av dagarna ligger ungefär på en, eller det kanske är noll, jag har ingen större begåvning för statistik-diagram.
I dag har jag i alla fall samlat ihop 566kr till världens alla stackars barn. Inte lika mycket som Marikas 1356kr but fair enough. Stod vid en bensinmack i nån timme och huttrade i min förkorta klänning, sen insåg jag att det inte lönade sig och gav mig upp emot eldoradot systembolaget. Där fick jag tre ggr så mycket på en kvart, som jag fick på en timme nere vid preem. Very interessting indeed.
Har lite panik inför hela skolfoto-grejen. Särskillt när det är 3:orna som ska ta dem. Jag sattsar hårt på spex-fotona dock. I hope man får ha mask på sig, men det finns väl säkert någon regel att man inte ska täcka ansiktet. Bajs. Då vet jag inte vad jag ska ha på mig, har förlovat mig med pappas gamla skräck-mask och jag tror att den skulle bli rätt arg om jag var otrogen på en sådan viktig dag.

Sitter och dricker litervis med te och äter rättvisemärkt choklad (hur global är inte jag) som smakar kinderägg, kedjeröker på balkongen (so oglobal man kan bli). Så gick det med min bantnings- och sluta röka-strategi. Det får väl bli nån annan gång. Som alltid. Får väl snarare inse att det aldrig blir av.

Träffade Fredrik i går förövrigt. Han ser sjukt vuxen och manlig ut och jag kände mig

liten och oförändrad där på caféet med mina trasiga strumpbyxor och överfulla väska
 med träningskläder. Det var hur mysigt som hellst iaf. Efter cafét gick vi från
rådmansgatan till medborgarplatsen.
Smet in på grand hotel och låtsades att vi bodde där. Smög runt och snokade och åkte
 upp och ned i guldhissarna. Har aldrig vart där förut, det var verkligen sjukt lyxigt!
Men men, nu ska jag gå o titta på en romantisk komedi om manlig prostitution. Lovely.

Kommentarer
Postat av: marika

Oh how I love den där bilden! och ditt inlägg, hilarious as it was.

keep up updatering ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback