There is a light and it never goes out

Jag tänkte åka till täby egentligen. Spela in några låtar och äta.. Men nu när jag kom hem så vart jag helt plötsligt sådär fruktansvärt jättetrött och helt enkelt så känns datastolen nu alldeles för skön för att jag ska ha lust att lämna den. Kan mer än väl tänka mig att överleva på te och cigaretter här hemma nu när Louise är sjuk och Brolle blir liggandes hemma fram till nästa fredag i stället.

I dag, som så många andra dagar den senaste veckan, har jag gjort julklappar. Tryckt väskor och gjort smycken med Vera och Marika på lava. Glömde betala och kände mig ganska ond, men de hade ju faktiskt stängt när jag kom på det, så jag försöker vinkla det till att det faktiskt inte var mitt fel. Billigt blev det i alla fall, och ganska snyggt om jag får säga det själv, även fast det blev missfärgat...

Nu ska jag ta och lyssna på jespers version av the smiths "there is a light and it never goes out" och försöka sjunga med.

Kisses


Kommentarer
Postat av: Vera

haha :') ja kan det bli billigare än så? i do wonder :D sjukt bra egentligen.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback