Potatoe potato

Har precis suttit och kollat igenom alla potter puppet pals med mamma och jo, är fortfarande helt frälst. De är bara allt för klockrena och dear god perfekta för alla oss obotliga potter-nördar som inte har något annat för oss nu när sista boken kommit ut.

Min kreativitet börjar gå lite över gränserna nu. Efter att ha sytt tre väskor och två schalar och målat tolv ramar så har jag idag målat en av schalarna och har då bland annat skurit ut en helikopter ur en potatis (potatis-stämpel).
Tror jag börjar bli manisk! Eller tror? Jag är manisk, jag är nog ganska läskig till och med.
Fast å andra sidan har jag inte vart så här pepp på julen på hur länge som hellst!

Träffade kära Julia idag och hennes Emanuel. Trevligt trevligt även fast den beryktade skivaffären i Näckrosen var stängd och det var äckligt kallt ute. Bara gå runt hand i hand räckte dock bra och stadsbiblioteket vart en bra tillhåll ett tag. Villa runt bland alla böcker och planera syjuntor och fototripper.

Emmaboda har tydligen bytt inriktning, det ska tydligen komma rave, emo och metalband - jag menar WHAT THE FUCK?! Det är ju inte emmaboda längre! fuckers...



Allt var väl


Kommentarer
Postat av: Marika

HAHAH DEAR GOD - ALLT VAR VÄL! jag menar; ?@#!&=%
Så otroligt jävla BLÄÄ

Postat av: Marika

dessutom läste jag också det där om Emmaboda. Haha man borde lätt gå bara för att pissa på det.

2007-12-14 @ 11:44:03
URL: http://tiergarten.blogg.se
Postat av: Vera

haha, mys! idag gäller det. bam-bam!

2007-12-14 @ 13:02:37
URL: http://morningsound.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback