Trött och mår illa



I natt drömde jag att jag gick runt på ett fält i mörker och samlade på mig kvarblivna flaskor för att ha någonting att dricka till kvällen. Sedan sprang jag från alla för att jag bara hade ett täcke att skyla mig med. Jag har aldrig haft sånna där drömmar om att man upptäcker att man är naken i skolan och alla skrattar. Jag fattar det jobbiga i dem nu, även om responsen bara var "jaha?" och att personen gick in på toaletten jag gömt mig på, ställde sig bredvid mig och började borsta tänderna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jag drömde också att jag gick omkring i mörker. en mörk skog. jag var jättefull och fattade inte riktigt vad jag höll på med. plockade upp chokladbananer fastsatta på pinnar, som egentligen var gömda för små barn.

2011-05-25 @ 00:28:08
Postat av: Anonym

/agnes

2011-05-25 @ 00:28:59
Postat av: Anonym

jag drömde också att jag vandrade runt i mörker! i en mörk skog. jag var jättefull och hade inte riktigt kontroll på vad jag gjorde. i alla fall plockade jag upp stora chokladbananer fastsatta på pinnar. de var gömda för små barn, men jag tog dem ändå.

2011-05-25 @ 00:32:52
Postat av: agnes

okeeeeeeeeeeeej nu kom det plötsligt upp flera likadana inlägg, du kommer säkert bli besviken också när du ser att du fått fyra meddelanden och så är alla från mej. heh.

2011-05-25 @ 00:34:58
Postat av: Hanna

Haha agnes, jag blir aldrig besviken när jag får något från dig!

2011-05-26 @ 00:05:59
Postat av: Anonym

jättefin bild! Är det du som gjort den?

Postat av: Hanna

Tack maria, jadå det är jag som gjort den

2011-06-03 @ 15:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback