You are sleeping, You do not want to believe





Efter tre dagar i total feberyra och sjukförvirring som till största delen spenderats i min säng så har jag äntligen tagit mig utanför lägenheten. Regn är vackert, och att föredra framför snö just nu. Och att kura ihop sig med en fin vän på ett minimalt café är en perfekt sysselsättning.

Jag hittade en nål till min skivspelare idag. Den har inte fungerat på 3 år i jakt på en passande nål och idag så fick jag för första gången spela Gulag Orkestar skivan som jag köpte i New York förra sommaren. Gud vad jag har saknat att kunna spela LP-skivor i mitt rum. I övrigt har jag hittat på nya människor och stickat klart ett par skruffiga sockar.

Kommentarer
Postat av: jasmin

åhåh sockorna är ännu finare än jag trodde, du är fantastisk

2010-10-28 @ 19:38:57
Postat av: Anonym

regn är typ renande för smutsiga stockholmssjälar



BOB HANSSON-AMBITIONER/f..e..l..l..

Postat av: Anonym

jag menar förstås inte att du är en smutsig stockholmssjäl hannalove. syftade snarare på migsjälv men jag vet inte allt blir liksom vackert i regn. gud vad jag svamlar. reinkarnation o.s.v. måste egentligen plugga hemtenta. blää



2010-10-29 @ 10:23:34
Postat av: Anonym

jag menar förstås inte att du är en smutsig stockholmssjäl hannalove. syftade snarare på migsjälv men jag vet inte allt blir liksom vackert i regn. gud vad jag svamlar. reinkarnation o.s.v. måste egentligen plugga hemtenta. blää



2010-10-29 @ 10:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback