Turn me on dead man

Förvirring

Ramla i säng vid 07 efter att ha dansat hela natten i gömda lagerlokaler, vakna fortfarande full vid 14 och skynda in till stan för att sitta nyvaken på barnbio. Vandra hemåt och mötas upp av Agnes med morden i midsummer, konstant matintag och skratt. Somnar och infinner mig på en fest där nästan alla jag känner befinner sig. Människor jag inte tänkt på på länge, konfrontationer och spår som inte togs upp som fortsätter. Ett frånvarande som var mer närvarande än alla där och känslan av att komma bli upptäckt då jag ständigt gör fel.

Idag låtsas jag att det fortfarande är söndag. Lyssnar på beatleslåtar baklänges med Agnes och äter mackor med skagenröra. Värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback