9 Crimes

Himlen öppnar sig och jag vandrar ensam under ett paraply medan regnet samlas i strida strömmar runt mina fötter. Jag förstör mina skor, mitt hår och min självrespekt och är så jävla glad för det. Jag älskar detta regn. Jag låtsas alltid att det inte bara renar världen omkring mig utan även inom mig.

Min mor frågade mig hur många gånger jag varit på systemet sen jag fyllde tjugo. Jag vet inte ens själv. Jag kommer inte ihåg när jag hade en vit vecka senast. Jag vet däremot vägen till mitt favoritvin utantill.

Min mor sa: Det kommer gå bra för dig i livet
Jag sa: Ja om jag inte blir alkis och galen
Hon svarade: Ja, det finns det ju en chans att du blir



Jasmin gjorde en lista med de sorgligaste låtarna hon visste, och jag vill ju inte vara sämre. Hon hade lyckats få med en hel del av dem som får mitt hjärta att krampaktigt dra i hop sig men håll till godo gott folk: här får ni mitt Tryck över bröstet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback