En fin dag i Trångsund innan sommaren tagit slut











Kommentarer
Postat av: Antonia

o vad glad jag blev när jag såg detta inlägg! det var sannerligen en fin eftermiddag under sensommaren,oh! men jag undrar då en sak, och det är vad sjutton ni gjorde på motorvägen på väg mot fållan? den vägen har jag aldrig tagit, och säkert ingen annan innan här heller för den delen!!

Postat av: Aldo

Det var typ en ''genväg'' som någon hade. Jag minns att vi kritiserade den idén väldans mycket. Och klimaxet (eller bör man säga antiklimaxet)på våran skepsism kom när vi skulle upp för en 90 graders brant backe, bakom ett sketet elhus. Men vi kom fram till slut, alla glada.

Jag önskar bara jag kunde minnas vems idé det var. <3 på den

2009-10-12 @ 17:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback