Hyllningar, hyllningar

Jag tror faktiskt inte jag någonsin har haft en huvudvärk som denna tidigare. Jag misstänker att någon hällde ned cement i mitt ena öra medans jag sov ty allting verkar ha stelnat och letar sig ned mot marken. Dock är det mer än värt att känna såhär idag, för gårdagen var underbar. Tack Anthony, för att du bjöd på ditt hem, din gästfrihet och välbehövlig frukost när natten gått över i morgon, och framförallt grattis, för snart snart sker den där efterlängtade övergången från 17 till 18.












Kommentarer
Postat av: v

hahaha, dog på cementdelen.

första bilden skriker firmafest, de gamla skruttiga sekreterarna nojar emiskt över att bli ersatta av generation 80talism alternativt om chefen har upptäckt att de använder jobblinjen till alla samtal som går till sonen på backpack i thailand.

2009-10-19 @ 19:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback