Don't Be Afraid, You Have Just Got Your Eyes Closed

Jag skulle vilja utbringa en skål. Till det ärade ämnet Textkommunikation, ett ämne som med bravur slår ut alla medtävlande gymnasieämnen i såväl tristess som meningslöshet. Ja maken till ämne har jag aldrig stött på i mina år som studerande som har varit så ostimulerande som detta. Det får mig att efter timtals håglöst stirrande på den senaste uppgiften vilja slänga mig ut från balkongen bara för att få något annat att göra (jag bor visserligen på bottenvåningen, men det är ju tanken som räknas)
Skål!

Kommentarer
Postat av: amanda

haha åh klockrent. det fattas 150 nedrans ord på båda min delar. har nu suttit två timmar utan ett enda ord. balkonger känns klart lockande...

2009-03-31 @ 22:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback