Överspeedad på alldeles för lite sömn igen.

Jag har pluggat matte och läst bibeln. Känner mig otroligt överhelig, folk borde nog tamejtusan tillbe mig! Nejmen duktig känner jag mig må jag säga.

Det finns så mycket sjuka saker i den där best-sellern, incest, barnamord och hämnd. Om man skulle peka ut en bad-guy är det sannerligen gud. Han blir verkligen sur över ingenting den där mannen, favoriserar och är allmänt osympatisk. Men sen har jag ju bara läst ca 20 sidor av de 500 sidor min mammas konfirmationsbibel består av. Han kanske ändrar sig, who knows? Jag väntar med spänning.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Matteus 1:2 det är där det händer! Plötsligt vänder det och man känner ljuset stråla inombords!



...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback