10 dagar kvar till jullovet




Bias = Bajs och det är ungefär så omoget och tvärt jag vill avsluta alla mina analyser. Jag vill gå på jullov nu nu nu nu nu men samtidigt är det nästan så att jag önskar att jag kunde få två veckor till i skolan då den nästintill morbida tillströmningen av läxor hindrar några som hellst övriga aktiviteter för tillfället. Min rygg blir sned av alla de böcker jag dagligen konkar omkring på och mina ögon blir rödkantade av datorns blåaktiga sken som möter mitt ansikte ungefär 500ggr mer än vad solen gör. Det är svårt att inte bli lite rädd när jag kallar skolan för hemma och inser att jag tillbringar mer tid där än i mitt riktiga hem. Men tanken på den där dagen när man helt plötsligt står framför två veckor av total frihet är tillräckligt lyckoberusande att för ta sig igenom vad som helst. Och sen ska vi till Indien! Herregud! Ih!

Kommentarer
Postat av: agnes

<3

2009-12-11 @ 11:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback