Jesus, Maria och den helige Anden

Är det bara jag som är ett socialt freak som får panik av personalfester eller är inte 100-talet coopianer inträngda på Heron Citys bowlinghall under en fana som det står "Bästberga" på en grov mardröm? Det finns ingenting jag är sämre på än bowling och småprat när jag inte är på humör att träffa någon. På Heron City. Det är så man vill gråta. Och även om den förra personalfesten jag knallade iväg på inte var obligatorisk, så är deffenitivt den här det. Bästberga..

Var förövrigt på säkerhetsinformation i tre timmar på Västberga idag. Jag undrar om de försöker bygga någon hemlig konsumarmé, jag har aldrig vart med om någon krångligare utprovning av arbetare. Jag satt och nöp mig i armen hela första timmen för att inte somna mitt i föredraget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback