Cooperative

Igår begav jag mig mot Kista Mässan för Jättelyftet. Som Marika sa så lät det ju mest som någon pre-operation för extrem makeover fall. Jag hade väntat mig ett femtiotal sumpiga konsumtanter på vinfylla inträngda i en liten lagerlokal. Det var 2000 personer från konsum affärer från hela sverige. Och även fast det var fri bar så raglade inte magda, 52 in i killen bredvid mig för att köra en odiskret taffsning.

Jag kom i tid, men lyckades missa alla ändå och hamnade vid ett bord där det största målet för kvällen var att bli så full som möjligt. En tjej som hade vart vegetarian men blivit tvångsmatad kött av sina föräldrar och tackade dem för det. Det var mean girls at konsum.

Men det slutade trevligt och jag, lite smått vinglande, och en chark-pojke från Västberga smet hem tidigare, mitt när Lena PH kom igång med sin "det gör ont" låt.


Jag är pepp på att jobba igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback