Sherlock

Jag sitter i Täby iklädd pappas stickade tröja, otvättat hår och glasögon som immar igen då jag dricker ur koppen bredvid mig. Jag har tagit en paus i Afrikas historia som jag tror kommer vara natten ut då jag och pappa ska kolla på någon gammal serie från när han var barn. Kråkguldet och pappa hade tydligen en likadan mössa som huvudpersonen vilket nog var bland det coolaste man kunde ha just då. Jag bygger på mig inför vintern med choklad, te och äppelpaj. Planterar tankar och låter saker gro under huden. 




Kommentarer
Postat av: jo

så fint

Postat av: julia!

kråkguldet är så himla mysigt! + jag saknar dig! Vi måste julhandla och mysa en massa snart! typ i helgen? <3

2008-11-17 @ 19:06:24
Postat av: Mikaela

åh kråkguldet är en av mina favoritbarndomsfilmer, jag och pappa tittar alltid på den till jul :)

2008-11-18 @ 10:29:19
URL: http://enharligsondag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback