Oxford Comma

Hela gårdagen var otroligt underlig. På jobbet fick jag höra hur vacker och underbar jag var av en okänd man och därefter fick jag frågan om jag var trött då jag tycktes se sliten ut av en arbetskamrat. Jag lutar mest åt det sista alternativet då jag såg ut som jag precis vaknat, vilket jag ipricip hade också.

Kvällen bjöd på maskerad, sockerchocks-vin, fina människor, skador och en skopa ignoration som jag redan förutspått. Och le grand failure då jag med en mindre fläskläpp hoppar in i en bil och ska försöka spela nykter men råkar fastna med handen imellan då bildörren stängs igen och står så ett tag innan dörren öppnas igen. Blaha och så vidare.

Jag har myror i hela kroppen och vill springa hoppa skrika dansa men ska iväg och jobba till klockan tio istället. Och jag har brutit mina mellanmjölksgränser och skrev jag saknar dig och fick ett jag saknar dig tillbaka. På fredag får det visa sig vad framtiden tänkt sig.

Kommentarer
Postat av: vampire weekend

Who gives a fuck about an Oxford comma?

I've seen those English dramas too

They're cruel

So if there's any other way

To spell the word

It's fine with me, with me





fast helt klart är det låtens melodi jag fastnat för haha..

/jasmin alltid din fru

2008-11-09 @ 23:13:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback