My Phone's On Vibrate For You

Jag fryser, det är vår ute. Jag fryser, det är vår ute.
Idag är jag seg efter först en 17:års fest för fina classmates och därefter 18:års fest hos någon tjej jag tror hette Sofie. Hennes grannar som filmade festen för att kunna skicka in det till polisen visste i alla fall vad hon hette. Man kan ju inte ha mycket för sig om man bestämmer sig för att göra en dokumentärfilm (säkerligen med viskande buttra kommentarer á là tjuvkikartant) om en tjej som fyller 18 och hur hon stör grannarna.
Jag, Maria och Antonia hakade i alla fall på några Jeffery Star - bögar. Alla hade blonderat hår och pratade i falsett, de var underbara och när de påpekade att vi var på fel tåg blev det kindkyssar och avspringande från tåget. Hade velat sitta kvar där med dem och peka på olika killar på tåget och högt konstatera hur pass snygga dem var. Men vi åkte hem till mig och gjorde mat och drack te fram till solen vart svår att sova till. Fick några timmars sömn i alla fall. Kommer nog kura ihop mig i soffan resten av dagen och sitta och halvsova ikapp med någon dålig amerikansk film.

image221

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag vet att jag sagt det förut, jag måste få säga det igen. hanna, vad du är vacker.

2008-05-03 @ 23:29:32
Postat av: julia!

åh, lilla finis!

2008-05-04 @ 14:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback