Mow

Coop Forum i Västberga vill deltidsanställa mig. Vi har bad på idrotten och jag känner lite spontant att det kommer bli jag och den största handuken jag hittar, sittandes på bänken intill basängen. Jag funderar över när jag förlorade alla mina hjärnceller, för inga verkar infinna sig när jag borde skriva repotage, utredande texter och site & situation analyser. Jag har suttit och stumble:at och läst om unusual deaths och underliga konstrepotage och vart allmänt bitter utan någon riktig anledning.

Kommentarer
Postat av: Katta

Haha, hysteriska kommentarer är helt okej. Det är ju skins! :D Jag laddar ner alla avsnitt, de finns på pirate bay och tar typ tio minuter att ladda ner. Men jag skulle vilja ha boxen också. Så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback