Je suis Monsieur Fête.



They call it a night. They call it a night.
     - And I know it well.

Marika gör ett seriöst försök att skriva ett seriöst inlägg på Dearest's blogg.
Men frågan är hur väl hon kommer att lyckas.
Jag menar, Ack och ve om inte oseriöshet fanns, för jag menar, världen blir egentligen bara mycket vackrare av oväntade lama poseringar och improviserat, oexisterande, mångkulturellt blandat språk.
C'est moi et Hanna, det.

Idag har jag packat. Först klädde vi ut oss och satte på Dylan och drack kaffe. Min bror, min mamma och jag. 
Sedan packade jag fyra flyttkartonger som jag har döpt följande:

Some booze 'n' spices
Maruschka Box
Skafferi - Muy delicioso
Toalettiga tingestar

Tillbaka till det där med oseriösiteten, jag tror alltså att det är mycket roligare att bära en flyttkartong där det står "Tack du ädla man eller kvinna för hjälpen" än typ "köksmaterial, ej ömtåligt."

Mitt rum ekar. Jag har packat ner alla mina färger. Jag försöker rita klumpiga ballerinor och fiskare i kostym med en svart penna som är torrare än mina ben. Imorgon ska jag införskaffa en ny så att jag faktiskt kan börja göra those damn muckles. 

Jag är glad, för jag är vän med massas fina vänner, det kom jag på, hur fina de var, när jag vaknade på morron.
Jag är glad, för det.

I'll sing of the bottles of wine
     - That we left on our old windowsill



 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Massa kärlek till dig Marika! To day is the Day!! kisses


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback