It Was Acceptable In the 80's

Det finns så udda typer på friskis&svettis; gamla, unga, män, kvinnor, transor, barn - och alla verkar ha för tighta byxor. Jag vet inte om min arbetsinsatts kan bli fullkomlig när 30-talet för tydliga rumpor gungar i takt till "jag älskar mat"-låtar som sjungs med sockersöt röst. Jag ska väl iof inte säga någonting, svimmade nästan på slutet av passet.

Sitter och lyssnar på en partyskiva jag gjorde för ett tag sen. Jag är rätt pepp på morgondagen faktiskt. Lite struktur efter det som vart min längsta ledighet på länge. Funderar på att organisera alla mina shalar, eller kanske starta en bildblogg, som Jasmin tyckte att jag skulle göra. We'll see, we'll see..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback