Jämtland

image97image98

image99

image100

Tillbaka i stockholm efter 6 timmars tåg skrikande barn som bråkade och musik-battlade snoopdog och linkin park låtar. Åkte hem till Anna och firade hennes 18:års dag med mat och tårta.

Jag har hittat en otroligt beroendeframkallande sak på min mobil. Det är ett spel. Man är något konstigt litet djur som hoppar runt och försöker fånga insekter och hoppa över stubbar och ducka för svingande träs som kan mosa en. Jag blev helt paralyserad. Växte upp utan dataspel och kan räkna de gånger jag hållt i en kontrollpanel (om det ens heter så) på mina två händer. Det kanske kickar in nu och jag börjar skolka från skolan och sitta och bloppa med min lilla vita mobil hela dagarna istället. Känner att jag är farligt på gränsen alltså måste jag säga!

image101

Kommentarer
Postat av: Anonym

välkommen hem! stockholm har saknat dig och ditt skratt jö!

Postat av: Rebecca

hanna, dina bilder, din förmåga att skriva, typ allt du gör. som sagt, you blow my mind kvinna.

2008-03-03 @ 14:37:54
Postat av: julia.

Dina kusiner är nästan lika fina som du!

2008-03-03 @ 22:36:54
Postat av: Hanna

Felli: jag har saknat er och hört att jag missat fantastiska spelkvällar och den fruktansvärda blandningen vart uppdrucken. Recall? ^^
Rebecca: Du är underbar, otrolig, väntar otåligt på din demo och fler vackra bilder på dig, såg de malin hade gjort.
Julia: haha puss på dig julia, visst de är hur fina som hellst!

2008-03-03 @ 23:07:43
URL: http://comeda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback