Galejan

Om ca två timmar ska jag sätta mig på tunnelbanan och åka till skansen. Jag är nervös och känner att jag hade behövt Jasmin vid min sida nu som skulle provjobbat med mig, men som sitter och sippar ananasjuice på en strand i thailand nu istället.

Jag har skrivit upp lite frågor på ett papper och jag hoppas jag vågar fråga dem, vilket jag faktiskt måste och borde göra. Men man vet aldrig när mina nerver freakar ur. Jag har valt representabla kläder och tagit ut septumpiercingen, håller tummarna för att inte något småbarn blir rädd för mig och sabbar arbetstillfället med att springa gråtandes till sin mamma och peka på mig. Det värsta just nu är väl att jag inte vet vad hon jag ska till heter. Helt blankt. Margareta? Ingrid? Ulla-Karin? Hjälp?


Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon :D

Postat av: Jasmin

DORIS HOFFMAN! :D

2008-03-09 @ 12:12:25
URL: http://lovelysunday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback