Felli 17 år

Hemma från jobbet, trött och frusen. Det är väl värt det ändå, har saknat att göra någonting och det här är verkligen mycket bättre än Tullys. Fast att stå o huttra i duggregn är väl ingen höjdare heller iof. Fick stå vid karusellerna idag, fick provåka själv först. Det var någonting med att sitta ensam i ett jättelitet mekaniskt flygplan och åka högt upp och dyka ned helt ensam och vara alldeles för gammal för det egentligen som fick det att bubbla i magen och fick mig att brista ut i skratt. Det måste sett ganska roligt ut att se en snart 18:årig ungdomstjej sitta i en barnkarrusell, med knappt någon omkring och åka upp och ned och skratta. Det var så befriande att susa där högt upp i luften och bara skratta. Det var länge sen jag kände mig så fri.

Gårdagen var förövrigt mest ett skämt. Dryg electrokväll med rosévin inne på toaletten, kändes fruktansvärt mycket 14 år och desperat. Missade Klassfest. Hamnade på fest i farsta. Blev raggad på av en kille i JL-tröja som var hälften av min längd, ville fylla i mina ögonbryn med tusch och sa att han skulle starta ett rap-band som skulle heta lizzard in a blizzard. Dansade till Håkan inför skeptiska ögon. Satt och grät i ett pojkrum med ljusblå väggar. Åkte hem och åt jordgubbskräm med mjölk och somnade.

Jag tänkte äntligen lägga upp bilderna från Felicias födelsedag och kvällen innan då jag och Marika åkte hem till Antonia och en bakade tårta med fem lager och blandade ingredienser. Here they come:

image126
image121
image122
image123
image124

Jag är verkligen glad att jag har träffat er, jag mår så bra när jag är med er

Kommentarer
Postat av: Anonym

endel fredagar blir verkligen inte vad man tänkt sig, menmen! du är finast och jag är fulast (speciellt på bilden) finaste bilderna, fina människor, fina hjärtan, fint allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback