Bu

I morgon har jag en arbetsintervju. Konsum. Mitt drömjobb for now. Och jag har feber och kan knappt öppna munnen för att andas för att halsen gör så ont. Det känns så typiskt.

Jaja, det blir till att knapra alvedon i timtal i morgon och min mamma får göra ännu mer av min mormors dunderdryck för att försöka mota sjukdommen. My oh my, det blir svårt att försöka göra ett bra intryck med feberrosiga kinder, blank blick och en näsa som rinner. Man kan ju undra ifall jag kommer kunna prata över huvud taget imorgon. Jag hoppas verkligen det, så jag kan kraxa fram precis varför de borde anställa mig.

Sydde en kjol i trots, bara för att ungefär. Känner mig som spöket laban i den, lakan är nog bäst att sova på ändå.

image146

Kommentarer
Postat av: maria

jätte fin som alltid!

2008-03-27 @ 10:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback