Take me to the water



Jag önskar att jag hade tid att måla, skriva musik och dansa. För det mesta fastnar jag i arbete, skola och ren och skär onödighet. Fastnar framför datorn i stället för att sy mig en klänning eller komponera ihop en ny låt. Jag är så långsam, måste skicka låtar och skivomslag till skivbolaget, måste städa inför lördag, måste fixa en utklädnad till festen, måste säga upp mig från mitt jobb, måste satsa det sista i skolan, måste köpa studentpresenter. Jag måste så mycket, gör så lite. Jag vet inte vad det är som hindrar mig. Allt och inget. Inget och allt.
Och så har jag fastnat här igen.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Lyssnade precis på din musik, älskar dig och din musik. Båda så raka ärliga fina vackra! puss

2008-06-03 @ 19:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback