Oh Once I Was a Carpetseller

Kvar av dem i som ska till Västberga på Coop i Fittja är jag och Stephanie. Det finns en tydlig skillnad mellan henne och mig: när hon får blommor av en okänd kille, beundrar-samtal från kunder, en utbjudan av en arbetskamrat och att den heta vakten blir förälskad i henne, har jag fått ungefär fem erbjudanden av män i 65+:års åldern att följa med dem hem. En erbjöd sig betala i natura, en ville bara ha kvittot om mitt nummer stod på och en sa att han kanske skulle röva bort mig och gå hem med mig istället för sina matvaror. Nice. Vad är det med mig som lockar till sig gamla gubbar? Va? Goddammit, det är väl lika bra att jag skaffar löständer med detsamma.

Kommentarer
Postat av: Marika

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

nämen ärligt, jag känner med dig, dear!

Jag ska komma och giva alla old men på moppo!



men först, nu åker jag.

Ses om alldeles för många dagar. och ja, om du ser det här kan du väl skriva din adress på sms till mig? tappade bort kvittot!

2008-08-01 @ 11:39:07
Postat av: Marika

oj, råkade skicka iväg skiten.

Men du,



Jag saknar dig redan, massor av puss!!!

2008-08-01 @ 11:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback