Give Me Grace And Dancing Feets

Jasmin, Foto: Rockfoto

Jag är hemma från ett Arvika med humörsvängningar. Jag har upplevt savannsol, skräckfilmsmoln, monsunregn och nätter som var så kalla att man andades vinterimma. Jag är totalt utmattad och imorgon ska jag arbeta. Jag kommer ligga under mitt täcke så länge jag bara kan och hoppas på utvidgad strejk så att det gör ont.

Förövrigt har jag funderat lite mer över att tatuera mig. På foten. Eller snarare under, på hälen. Tydligen är det dem tatueringarna som gör ondast och sitter sämst. Nice.

Kommentarer
Postat av: Anonym

åå hanna hur har du det?

jag sitter i en liten lägenhet i centrala london och lyssnar på lisa ekdahl och har värk i fötterna. detta pågrund av allt springande på konstmuseum, gallerier och secondshands! allt är bara hur bra som helst om det inte skulle vara för att jag saknar er alla jätte mycket!

när jag kommer hem, då ses vi direkt visst?

du är bäst i världen osv!vänsterpiltre

Postat av: julia

på tal om festivaler! du tar väl inte säfflebussen eller swebus från rip it up? dem ska strejka f.r.o.m. 18:e juli! hets! puss! vi ses i veckan tycker jag också <3

2008-07-08 @ 15:21:51
Postat av: Vera

YOU'RE HOME! och ni lever! iaf du :D hurvardet, hurvardet, hurvardet? marika svarade inte på mitt sms, borttappad tele i leran?

2008-07-09 @ 17:56:19
Postat av: Frida

underbar bild! Härligt att festivala med dig och ditt sällskap!

2008-07-10 @ 12:01:22
URL: http://chelseahotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback