Three things I didn't think about at all

Och så är jag då väldigt duktig på att försätta mig i jobbiga situationer. Sånt är alltid kul. Om man känner att livet är småtrist så kan det ju vara bra att ha en sån begåvning som jag och skämmas bort lite tid i stället.
uh.

Man kan ju undra varför jag fick förmågan att alltid slå sönder saker och sedan få stå bredvid med tomatface och kolla på allt det trasiga. Rita cirklar i golvet och försöka komma på bästa sätt att tillverka en tidsmaskin. Min personliga låt blev för personlig för myspace och varade knappt en dag. Det här börjar bli för mycket som jag kanske egentligen inte vill att någon ska läsa. Kanske borde skaffa en inriktning och själsdö likt alla äckliga fashonista-människor som ber att få sin glass i en take away mugg så "inte killarna ser att ni käkar glass, tjejer". uäk. Man kanske borde fundera på att ge upp datorn ett tag. Se vad som händer. Vågar man? Vad ska man göra i stället? Haha herregud, vad gjorde man innan man satt fastklistrad framför skärmen i timtal? Lekte med kompisarna på gården och byggde städer i snön. Hängde i lekparker och skrämde bort småbarn. Jag kanske borde börja hänga i parkleken. Komma igång med min gamla fladdermussminkning och hänga som en svart trasa vid gungställningarna och utstöta ihåliga ho:ande ljud när något skrämt barn försöker närma sig.

Nu vart det outhärdligt flummigt här tror jag. Men nu vet ni vart ni ska leta efter mig om jag försvinner från internetvärlden.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Ja, låt oss försvinna bort ett tag från cybervärlden OCH uppleva frihet. Internet är bara pinsamt och problematiskt och tidskrävande och jobbigt. osv. Kanske fokusera på plugg osv?! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback