Take me out tonight

Sitter hemma hos pappa och remixar låtar till seminariet i morgon. Det går väl sådär, det är kallt och jag fryser men har fått i mig kaffe och stillade shoppingbegäret och tog slut på de flesta av månadens pengar. Två par vita skor, en vit klänning och två tröjor varav en är vit. What's up med det vita? Laddar för en kinesisk begravning, eller livets ord kanske.

Pappa kom precis in med en daimstrut. Man proppar i sig otroligt mycket när man är här. Han är inte världens nyttigaste man, han hällde till och med ost i spenaten när han lagade mat nyligen. Då jag är vegetarian innebar det ännu mer ost och en ostschnitzel. Det vart... ostigt.

Tullys har ringt igen. Det är säkert sjunde gången och jag orkar inte inte inte svara.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Sitter här hemma och saknar dig. Behöver någon fin människa att prata med, men orkar inte ringa dig nu! Ringer dig imorgon. Älskar dig och din fina blogg.

*böla* *röka*
heheheeheeheheh neee!

pusssss

Postat av: mia

Jag sitter här framför datorn och saknar ditt skratt.
Jag kommer ihåg första gången jag träffade dig, jag tänkte hela tiden på ditt skratt och hur underbart det var.
I miss you.

2008-01-26 @ 19:20:29
URL: http://bruise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback