Dance

Familjen kom upp på spellistan och jag fick direkt-abstinens av sommar, festival och svettiga människor som sjunger i kör och dansar som galningar tills syret tar slut. Saknar andra dagens bakisfylla och kokheta nudlar i ett fuktigt tält. Har inte bokat någon festivalbiljett än, det är bara Rip It Up som verkar bra, men det är ju inte ens säkert att det blir ngt i år. Hade ju svurit en helig ed med Agnes att åka till Emmaboda i sommar. Men med Raised Fist och något screamo/metal/kristen rap - band så känner jag mig ganska tveksam.

Sitter och funderar på om det är värt att springa ned till kiosken som stänger om en halvtimme eller om jag faktiskt borde ta mig i skinnet och inte röka i dag. Hostar som en inrökt tant och har börjat med harklingar á là gubbängs-gubben i den orangea mössan som man hör på mils avstånd. Det är så onödigt. Egentligen.
Måste bara intala mig det på riktigt.


Kommentarer
Postat av: Jasmin

"Det handlar om att bestämma sig"
FESTIVALPEPPEN!
Hoppas rip it up är i år.. Men Emmaboda blir så kickass grymt.
puss
puss
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback