Vårsplitter

Det finns så stora skillnader mellan olika familjer. Man kan verkligen se hur personer man träffar har utvecklats till dem dem är igenom sina familjer. Oj krångligt. Var i alla fall hemma hos Julia idag och det första hennes mamma gör när hon märker att jag är där är att krama mig. Min egen mamma kramar inte ens mig när jag kommer hem, inte så att hon är känslokall eller någonting, hon gör det bara inte. Det är väl som på så sätt Julia har fått all sin värme och kramighet jag tycker så mycket om. Det är så kul att se hur saker förs över och hur man formas av sin omgivning. Jag undrar hur jag har formats av min miljö. Jag är varken särskillt politisk eller självständig, projektplanerande eller social, jag har väl ärvt min pappas humör och min mammas näsa. Alltid något i guess.


Kommentarer
Postat av: marika

Någon har du iallafall ärvt kramighet i från.
:)Du har väl för övrigt skapat din egen person. Det är alltid något!

Postat av: Lisa

Min kompis är också sådär kramig och gosig. Och hennes mamma är likadan. Min mamma är inte så kramig. Och jag är likadan. Brukar tänka på det. Jag ska krama mina barn utav bara h-vete.

2008-02-05 @ 15:11:10
URL: http://ihuvudetpalisa.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha om jag ska vara ärlig tror jag jag har ärvt min kramighet från Julia och perhaps dig aswell Marika ^^ Momma kanske?

Jag brukar också tänka på det rätt ofta, och ja gud vad mina barn ska bli kramade, de kommer inte komma undan!

2008-02-05 @ 15:16:37
URL: http://comeda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback