Telepati

Och så vart det jag och Melodischlagerfestivalen. Har druckit så mycket te och ätit är så fullproppad med russinbröd att jag är på gränsen till att spy. Har förövrigt funderat över min telefonrädsla som fortfarande inte gått över sen the breakup med min bästa kompis pga ett missförstånd via telefon, då var jag fem år. This shit is deep eller något i den stilen. Om jag skulle ha något sånt där "pre-name" så som Synth-Anders eller BD-Robin skulle det defenitivt bli Sms-Hanna. Jag klarar inte av att ringa folk utan skickar en massa sms i stället. Det är nog ganska irreterande kan jag tänka, jag tycker det i alla fall. Man kanske borde gå telefon-terapi. Lära sig prata i telefon, eller först av allt att ringa upp folk. Uh blir kallsvettig av tanken. Okej inte riktigt, men jag har verkligen otroligt svårt för att ringa folk, behöver några djupa andetag innan numret kan slås och väntsignaler är ju rena mardrömen. huh!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gulle! du är inte ensam om detta. föresten blir man glad av dina fina sms

2008-02-24 @ 12:55:49
Postat av: Vera

i agree, dina mess är great!

Postat av: anna

Sådär kan jag också känna ibland, sms är så enkelt. men alla har sina små fears. Jag skulle behöva gå i toalett-terapi :P

2008-03-03 @ 15:45:29
URL: http://sugarfluff.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback