Sportlov

Startar lovet med tre misslyckanden. Känns otroligt bra. Ibland måste man faktiskt få gå tillbaka till nollpunkter och bara njuta av fel saker. Kan ta tag i det imorgon, eller efter lovet, när jag känner för det. Har skissat på lite planer för hur jag ska råda bot på misslyckande no.1. Inget missbrukande i skolan. Punkt. Nolltolerans mot nikotin (såvida det inte är en otroligt otroligt dålig dag.. eh.. självdiciplin hej?).

Of till Jo's teater bär det om någon timme, misslyckande no.2 ligger i ugnen i form av morotskaka, den ska delas med kära Marika och massvis med te. Den luktar sjukligt gott och kommer leda mig i fördärvet.

En annan doft har fastnat i min näsa och mitt huvud, vet inte om jag borde snorta saltvatten för att få bort den eller bara försvinna in i känslan den ger mig ett tag..

Kommentarer
Postat av: felicia

det beror ju helt på hur man väljer att se på saker, en morotskaka kan ABSOLUT inte, inte under några omständigheter, ses som ett misslyckande, okej?!?! men du får ha ett toppen lov hanna, varesig det blir jämtland och skog eller cityliv. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback