Oh you're so silent

Lyssnar på Jens Lekmans Pocket full of Money och känner mig extremt fattig. Jag har bestämt mig för att sluta köpa en massa onödiga grejer jag ändå bara får ångest av, kanske bara någon fin, onödig grej ibland bara. När man förtjänar den, haha när nu det skulle vara.

Det har vart en lugn vecka, otroligt mycket lästid jag inte har utnyttjat och hamnat ohjälpligt efter i alla ideologier samt forumteatrar. Det enda jag gjorde på forum teatern i aulan var att spela kedjerökare, vilket i princip bara gick ut på att låtsas röka varannan minut. Det var ju ganska pinsamt då det var meningen att vi skulle gestalta ett problem i en projektgrupp och de flesta nog vet att jag röker. Jag vet inte, det kändes som om jag fick någon tydligare stämpel där. Det är inte som om jag går ut och röker när jag gör något i grupp, jag har verkligen börjat skämmas över mitt nikotinberoende under min tid på Globala. Man ses som världens avskum, ett förtryckande töntigt patrask som förpestar luften och all natur omkring sig. Okej nu kanske jag var lite väl melodramatisk, men en lite mer nedtonad variant av det där är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback