glosboken.se

image80


Sitter och pluggar engelskaglosor. Det går sisådär. Fick ett klassiskt meltdown när 20 av orden jag skrivit in och letat upp svar på, försvann. Jag gick och lade mig i badet med några W.I.T.C.H. -tidningar tills jag hade återfått livsglädjen (ganska melodramatiskt, ja). Sen dess har jag suttit klistrad vid glosboken och mamma har proppat i mig te, choklad och jordgubbsglass. Okej, det är väl mest jag som proppat i mig, men mamma pekade ut det. Hon är söt. Jag själv är mest väldigt trött på Animal farm just nu.

Kommentarer
Postat av: Lisa

W.I.T.C.H-tidningar? Herregud själv har man hela bokhyllor fyllda sedan lillasysterns fanatiska period ;) (Erkänner dock att även jag själv tog mig en titt då och då)

Postat av: maria

witch!åå hanna du är så söt! och bäst bara:)

2008-02-19 @ 17:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback