Fågelkvitter

I morse var det en sån där morgon när man bara inte kan gå upp, hur mycket man än försöker. Jag lyckades på något underligt vis slänga ned mobiltelefonen på golvet så att den gled pipande över halva mitt rum. Kravlade mig upp och stängde av den och sjönk sedan ned under mitt täcke igen. Lade mig och lyssnade på fåglarna utanför mitt fönster. Hör att det är en fågel som kvittrar min väcksignal, får panik och springer upp. Vart är världen påväg när fåglar visslar mobilsignaler? oj oj

Övriga morgonfilosoferingar: När det står var vänlig och tag med din tidning av tåget när du går av, för allas trevnad och säkerhet. Vaddå säkerhet? På vilket utgör en kvarlämnad tidning en fara? Sätter igång en hel del roliga fantasier...

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Varje morgon är en morgon jag inte vill gå upp :(
Jag har aldrig sett såndär text om tidningar? haha.. Konstigt. Puss

Postat av: Amanda

tidningstexten är idioti, då ser man inte när nästa tåg kommer; alltså ser man inte om man hinner röka eller inte. förresten är ju kvarlämnade tidningar brandfara.. det är ju därför de inte ens har papperskorgar... pff..

2008-02-24 @ 18:01:17
URL: http://outbreak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback