Cocomemdada

Vaknade hemma hos Antonia och fick skjuts av hennes mamma in till pendeln, jag undrar verkligen vad jag kan ha gett för intryck med mitt hemska hår och totala inrökthet. Slängde in kläderna jag hade på mig i tvätten nyss, de luktar verkligen helt sjukt mycket rök. De har legat i mitt rum hela dagen och herre min gud vad de har smittat av sig - hela mitt rum stinker fimp.

Min data är seg. Jag är också rätt rejält seg. Ligger i datastolen och sörplar te och om jag orkar kliar jag mig på näsan ibland. Vet inte vart denna totala trötthet kom ifrån. Farsta-viruset? Min kamera har kommit i alla fall och jag har fotat hela dagen, minsta lilla grej. Har verkligen saknat det!

Var förövrig i en jättefin lägenhet vid Odenplan och kollade på Améliè från Montmartre utan subtitles. Det gick bra då både jag, Louis och Patrik har alla sett filmen så många ggr att vi kan den utantill. I och försig så är ju Louis fransman så det hade nog inte spelat någon roll för honom om han så aldrig hade hört talas om filmen förut.

image54


Dagens avundsjuka tanke går till Felicia Börjesson a.k.a "Fellie"  som blev räddad av den snyggaste och coolaste kvinnan i hela detta avlånga land, om inte i hela världen. Jag lovar att hon kommer få modelljobb pga av svimmningsincidenten och få alla Bea's fina kläder på köpet! (mummelmummel)

Kommentarer
Postat av: Felicia Börjesson a.k.a

hahaha, det var riktigt coolt faktiskt! men jag hade kunnat unna dig den upplevelsen eftersom jag knappt vet något om kvinnan. :/

(+ att jag hängt ut alla mina kläder på balkongen, de verkligen stinker rök, sjukt- röktes det verkligen SÅ mycket?)

Postat av: Felicia Börjesson a.k.a

ush, känndes fett skrytigt att skriva sådär. förlåt. hata mig icke.

2008-02-02 @ 12:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback