Your Worth Hundreds of Sparrows

Moskva 1957
Regn
Blåst
Kyla

Det kunde inte gått mindre fel idag. Inte nog med att jag såg ut som en baby-version av Emil i Lönneberga on speed, jag har tappat alla mina tre SL-kort, mina nycklar och all vilja. Globala Spelen. Hjälp. Skolk. Skolan har inte ens börjat och jag skippade redan halva dagen. Jag orkade inte kasta stövlar (som tydligen 8 personer i Sverige dör av pga att de kastar fel och bryter nacken), ha dragkamp och sjunga hejarramsor om ett land där det enda jag vet är att medelåldern är 21,1 år. Allt känns så overkligt när det ligger en farmor som jag kan räkna gångerna jag träffat henne på mina två händer, och dör.

Kommentarer
Postat av: Anonym

finaste finaste hanna! åå<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback