Skål för ungdomen

Det är sommar. Det är sommar och det är varmt och det är parkhäng som jag inte ens hade en aning om att jag saknat så mycket som jag gjort. Lönen kom och det var sushibuffé och shopping och sol och vin och tanto. Något som låg i min plånbok ligger inte där längre och en söt gubbe sa skål för ungdomen då jag och Maria satt och fnissade på bussen. Jag har promenerat runt staden med Marika och jag har fått sitta i hästkarusellen igen. Det känns som om jag börjar bli medelålders och har till och med blivit stammis på ett café vid slussen där jag köper kaffe på morgonen. Han som jobbar där sa, "jag har inte satt på bryggkaffet än" när jag gick genom dörren, hällde upp det svart och sa att jag kunde betala nästa gång när jag inte hade kontanter på mig.

image210image211
image212
Löning
image213
Hälsning till Sam
image216

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hanna, dina bilder alltså. Så otroligt otroligt vackra! Det är ett nöje att läsa din blogg, den är på riktigt min favorit :)

2008-04-27 @ 21:40:23
Postat av: maria

åå hanna!! åå vad fin du är och åå haha sam:D
åå åå åå

Postat av: Jasmin

älskar första bilden på dig så sjukligt mycket. puss

2008-04-27 @ 22:07:53
URL: http://cafenonsense.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback