Prior (1994, s.156)

Det snöslaskar ute. Jag sitter inne framför datorn och försöker skriva en utredande text om mentalsjukhus och avinstitutionaliseringen vilket är bland de längsta ord jag hört i mitt liv. Bådar det gott? Nej. Verkar det underhållande? Knappast. Har suttit och försökt få ned någonting nu i två timmar och bestämde mig nyss för att börja om på en ny text. Tyckte att jag förtjänade en paus nu efter sånt slöseri med tid så jag vilar upp mig lite här nu framför bloggen. Försöker peppa mig själv till att fortsätta. Go go mentalsjukhusen!

Det funkar inget vidare...

Kommentarer
Postat av: Marika

Go, go Hanna. Fatta hur skönt det kommer kännas idag (läs:imorgon) när texten är inlämnad och... och... ja mhm!

2008-04-10 @ 00:24:25
Postat av: Rebecca

förslag till ord på hänga gubbe (som by the way är ett annat bra tidsfördriv:
yttrandefrihetsgrundlagen (25 bokstäver). övriga grundlagar funkar bra de med :)
hoppas allt är fint, hanna! snart fyller du år också! (eller är det 26 maj?)

2008-04-10 @ 09:32:30
Postat av: Hanna

Det är bra med mig, lite mycket skola och jobb för tillfället men allting är faktiskt väldigt bra egentligen. :) Hur är det med dig?
Japp, 18 år den 26 maj. Jag längtar mig galen!

Postat av: stina

Allt du gör blir så himla fint! Dina texter, dina bilder. Du syr jättefina kläder... Hela du är så fin! Orättvist ju, haha. (förresten så saknar jag dig och jo helt otroligt nu)

2008-04-14 @ 23:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback