itty bitty kissin'

image173image169

image171

image172


Fuck fuck fuck. Tvåhundra minus i min kassa, som om dagen inte redan vart tillräckligt jobbig. Jag vet inte om det kommer dras från min lön eller hur det nu ska rättas till men jag fattar verkligen inte hur tvåhundra kronor bara skulle kunna försvinna ur kassan sådär. Det var hälften av det jag hade fått in. Det är sjukt, går inte ihop.

Drack beskt te och åt romrussinglass när jag kom hem. Kände mig som en gammal gubbe. Sydde ännu en kjol som jag aldrig kommer använda. En sån där kjol som en sjuåring skulle kunna drömma om. En prinsesskjol som mamma sa.
Det var länge sen man hörde någonting sånt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du vet att jag gillar dig massa, du förtjänar det inte, inte alls. jag hoppas att det löser sig, du är bäst,

Postat av: Livia

Är det kjolen på bilden du sydda? :) Me like u mucho!

2008-04-07 @ 14:21:49
URL: http://ltulipa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback