Fint besök

Efter det panikartade blogg.se-breakdownet så är jag tillbaka, stronger than ever, eller bara ännu mer fastklistrad vid datorn under mattelektionen. Det känns verkligen som om jag borde fatta vad Tommy pratar om. Det gör jag inte.

Jag tror inte jag fick sådär värst mycket gjort under lovet. Det vart arbete och sjukdom och jag kände mig som en utarbetad 50+are. Sjukdommen har inte riktigt gått över än, och arbetet kommer till helgen.

Fick besök av en valross och bögen från Tillsammans för några dagar sen, vi drack rödvinsglögg och satt och fnissade i min orediga säng. Here they are:

image159
image158

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är identiska, (har saknat att kunna kommentera din blogg, det är en stor del av mitt liv!!!!!!!)

Postat av: Livia

Hahaha! De är verkligen hur lika som helst! Fan vad kul! :D hahaha!

2008-04-02 @ 18:53:09
URL: http://ltulipa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback