Få tyst på fåglarna

image166image167
image168

Gårdagen bestod i princip bara av restid. Till Täby för att mata katterna, till Hallunda för att träffa en person jag längtat mig galen efter, från Hallunda till Gubbängen, till Farsta och sen tillbaka igen. Jag tänker så mycket när jag reser, det är därför jag alltid måste ha något i händerna. Satt och skrev maniskt, ritade och läste på alla bussar, tunnelbanor och roslagsbanor.

Det mesta gick väl ganska fel och jag kom med kaffe spillt över magen på mitt vita linne och leriga skor efter att ha vandrat i cirklar för att hitta rätt till Hallunda Riksteater. Men det var värt det. Smet in på kulturdagarna, gick på några workshops och åt mat och fick vara med Agnes. Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag har saknat den kvinnan. Hon är den bästa jag vet och jag saknar henne så fruktansvärt mycket redan nu, fastän det bara är lite mer än en månad tills vi syns igen (en evighet en evighet).

Kommentarer
Postat av: Livia

Visst är den? Ligger precis vid slussen typ. Första huset på Hornsgatan om man kommer från slussen! FANTASTISKT läge! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback