Som sagt..

Öppna din SMS inbox..

Tryck neråt fem gånger. Öppna sms:et och läs. Skriv första meningen under frågorna! fortsätt bläddra ner i inboxen 5gånger och fortsätt så för varje fråga.



Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Hur känns det idag?

Vad gillar folk bäst hos dig?
Jag hatar allt.

Vilken raggningsreplik faller du för?
Hahah ofta man som vithårig gubbe sätter sig och snackar med en 16:åring om växthuseffekten? xD

Vad var det första du sa imorse?
Haha, jadu jag är en bitter liten man just nu

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Ajdå... men du CRAIG ÄR TILLBAKA!!!!!!!!!

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
DET HAR SNÖAT!!!!!

Så vad säger du under förspel?
JAG HAR BILJETTER!

Och efteråt?
Hörru vill du ha en sigur ros låt eller? Fast ingen annan får höra den

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
För tillfället är mitt hår mörkblont/ljusbrunt, haha förut var det gult.

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Wow, awsome (eller hur det nu stavas)!


Och sista.. Vad sjunger ditt favoritband om?
Hello gullenöten.


Hehe, that sucked. xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback