Blanktecken

oh my. Sitter och kollar på bantnings-hemsidor samtidigt som jag proppar i mig en daim. Det är bra jobbat.
Ska fanimej ha nån vegan-vecka snart. Känns som det behövs efter att ha kollat på the planet. Uh mår illa när jag tänker på hur mycket vi köper och hur lite vi igentligen bryr oss.
Ändå går jag hem och äter tonfisk och köper en ny klänning från HM påvägen till pappa. Sitter och spelar in musik i timtal med lampan i taket på och dricker massvis med te importerat från kina.

haha gud vad depp allt blev. Förmodligen för att jag sitter i täby och jag vill egentligen hem. Skulle ju träffat alex eller något, men gubbängen är så långt bort här ifrån. Söndag blir det väl då. Måste hålla mig sysselatt för att inte smälta bort i all den här snön.

Marikas mössa blir ENORM för att byta samtalsämne. Det var en kille på tunnelbanan som frågade ifall jag stickade en tröja. haha tja, tycker den är ganska fin i alla fall.
Bluah, nu vet jag inte vad jag ska göra. Är alldeles för långt borta från alla här i tibble. Nu har jag gjort allt på datan typ. Spelat in den där hemska tecno-låten som ettsar sig fast i hjärnbalken, stalkat folk på bdb, kollat alla comunities jag är medlem på, jag har till och med försökt kolla på fronter, men det funkade inte tack och lov, för då hade väl botten varit nådd.
Kanske inte, tror jag kände blålera med mina daimfingrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback