The Jasmin-lead

Hittade just den här bloggen som jag hade totalglömt (eller kanske förträngt)
Vart helt plötsligt onaturligt sugen på att ta upp den. weird eftersom jag var helt emot allt bloggande för typ en halvtimme sen. Men nu joinar jag Jasmins blogg-armé och försöker uppdatera mig innom internetdagböckernas värld.

Har suttit på min balkong, rökt och druckit te. Man kan inte se karlavagnen därifrån längre, det är löv ivägen. Löv och avgaser .
     Jag måste sluta röka, det borde ju inte vara så svårt eftersom jag inte röker, egentligen. Kanske bara inte har någon riktig vilja att lägga av. Kanske föredrar att lukta som om jag ätit fimpar till frukost lunch o middag. 
 
Jag kommer sluta som en gammal rynkig tant med björne-röst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback