Xcuse Filippa vs. Sister Solitude

Min tecnokarriär är nu officiellt på uppgång och det låter - hemskt. www.myspace.com/xcusefiippa eller www.myspace.com/sistersolitude är länkarna i alla fall och det är jag med falsksången som sätter varumärket på cocaine.
I dag har jag haft tre-timmars prov och känner nu mig helt trött och glokalt-genomsyrad till den grad att jag mest vill gräva ned mig i västvärldens avfall och förmultna bland gårdagens tv-apparater och miljögifter. 
 
Jag vill egentligen bara upphöra ett tag.. bara träffa Julia och spela in dålig musik på min raspiga diktafon och äta pepparkakor utan att bli tjock.


Kommentarer
Postat av: Vera

haha, neej ingen tripp till de där hemskheterna. isf får du åka en snabbis å vara tillbaka på måndag för då ses du och jag, förhoppningsvis lite mer pepp på glokalt som i fredags.
ps. snabbaste transporten är flyg/ olle

Postat av: Vera

hoppas du förstod det krångliga kommentarförsöket :)

poussar

2007-12-08 @ 18:12:04
URL: http://morningsound.blogg.se
Postat av: Hanna

Hahahaha ja ta flyget bort och spy ut lite koldioxid och nice:a grejer. xP
Glokalt är så sjukt segt. Kommer inte fram till någonting...

2007-12-10 @ 10:58:42
URL: http://comeda.blogg.se
Postat av: Marika

Hörrni hörrni! vad är det jag hör?!

MENAR NI ATT ATT VARA GLOBAL TÄR PÅ KRAFTERNA!?
Jag håller så inte med.......

NOT! (jag förstår er soo much)

Ja, ni jag önskar att jag ägde ett privatflyg som vi kunde använda de dagar vi vill vara så oglobala som möjligt. Go C02!(sometimes)

2007-12-12 @ 22:36:53
URL: http://tiergarten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback