This is nothing like I thought it would be

Jag vill ha jullov.
Nu?
Ja tack!

Det var länge sen jag var så här trött, så pass orkeslös. Måste vart Kärrtorp senast. Jag kanske inte är en skolmänniska bara. Kanske inte passar in i långa korridorer med klarröda skåp med lukten av nytryckt papper. Jag kanske borde vara.. Pilot, läkare, clown, bibliotikarie, delfindykare, revisor, akrobat, civilekonom, arkitekt, kebabförsäljare, tecknare, lärare, konstnär, filosof, personalchef, arbetslös?

Eller så måste jag bara försöka lite mer.


Kommentarer
Postat av: Marika

Du ska stanna här. Avec moi, på globala.
Annars avlider jag.
och jag ska göra allt för att lighta up dina dagar så att du själv inte avlider.

My dearest Hanna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback