Ring in det nya, ring ut det gamla

Klockan är 02:29 och det är officiellt den sista dagen på år 2007. Jag har nyss sett en sjukt rörande film om rasism, panikrökt och kört en nål genom näsan.

Jag vet inte om det blir några nyårslöften i år, det blir mer strykningar av gamla. Strykningar av måsten så som;
måste gå ned i vikt
måste sluta röka
måste bli mer social

I stället blir det nyårsförhoppningar och försök á la min rektor att älska mer. Älska folk mer, älska mig själv mer, älska världen mer, älska mer.

Jag har blivit pretto och jag och min nya septumpirecing tar farväl av det gamla och älskar er alla ännu lite mer imorgon. (Herregud vad kristet det där sista lät, men loads of love to you all)


Kommentarer
Postat av: JASMIN

Mitt nyårslöfte: MÅ BRA.
Pusslove

Postat av: vera

jag tycker det l[ter fanatiskt bra. tankte skriva fantastiskt bra men ibland andrar man sig :D
lycka till,. karleken!

2008-01-03 @ 13:48:23
URL: http://morningssound.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback