Release the stars

Hjälp. Jag tror jag förlorade alla mina hjärnceller efter lunchen. Man kan ju undra vad det var i. Såg väldigt skumt ut måste jag erkänna nu i efterhand. Typ grön-gult och slemmigt. huh!
Hjärntvättarslem i vego-maten för att få oss att konsumera mindre. eller nått.
Håller nog på att bli lite hjärntvättad av dearest globala. Tänker mycket mer på energi och all those other stuff vi i sverige gör fel. Det går inte riktigt ihop med mammas mani att det alltid ska se ut som att vi är hemma nu efter inbrottet. Det kliar i mig vid tanken av att vår fula vardagsrumslampa och andventsljusstaken ska stå och lysa mitt i midvinternattens hårda köld. (hehe nu fick jag in den där uttjatade dikten som klistrat sig fast i mitt huvud. kanske en liten vink till jasmins dreamboy, som faktiskt var väldigt snygg)

Nu svamlar jag bara. Det är geografilektion och vi pratar om hur farligt och dåligt det är att flyga och resa över huvud taget.
Just nu skulle jag inte vilja göra någonting annat än att flyga bort bort bort till något annat land.

Kommentarer
Postat av: Marika

Hjärntvättar-slem! Hanna! You're not helping me to enjoy a framtida liv as a vegetarian!
Alltså, ibland blir Globalt tänkande lite för mycket, jag har också funderat. Jag vill vara primitiv och kortsiktig ibland men det känns som om de egenskaperna glider längre och längre ifrån.
även fast det är skönt att vara engagerad, hindra pappa från att köpa Findus fiskpinnar.

Det måste gå att kombineras-
Haha serri serri kommentar här

ÅÅÅÅÅHUBBALOLOJAJJ! (härmar killen bakom oss på R. Wainwright)

FRED UT!

Postat av: Hanna

Haha allthough är ju köttet lika skabbigt som jag sa idag till dig i vår kära lilla matsal.
Vår mat är sjukt skabbig och till den får man faktiskt säga "OFTA" som i ofta jag kommer äta det där! It sucks.
Aliens har invaderat globala gymnasiet och serverar oss slem till lunch.

2007-12-04 @ 12:50:50
URL: http://comeda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback